Shop Mobile More Submit  Join Login
Homer: So Long Looosers by LeeRoberts Homer: So Long Looosers by LeeRoberts
This scene was soooooooo funny! I have it on in the background now, Love it. Love it, Love it.

Enjoy, the treasure of I.E.Weiner

Homer Simpson, The Simpsons Movie [c] Matt Groening, Fox
Add a Comment:
 
:iconluigiamaro19234:
Luigiamaro19234 Featured By Owner Jul 28, 2017
fat fuck
Reply
:iconrapper1996:
Rapper1996 Featured By Owner May 25, 2017  Student Filmographer
Fatty Fucker.
Reply
:iconhaleigh426:
haleigh426 Featured By Owner Jan 2, 2017  Hobbyist Filmographer
When I was little, I thought it was pointing fingers. XD
Reply
:iconreyai-bloodrose:
Reyai-Bloodrose Featured By Owner Sep 14, 2016
The top of his head is showing! CLAW AT IT!!
Reply
:iconkittenlover75:
KittenLover75 Featured By Owner Sep 2, 2016  Hobbyist General Artist
Homer Simpson Middle Fingers Chat Icon
Reply
:iconrdj1995:
RDJ1995 Featured By Owner May 24, 2017  Student Filmographer
You go homer
Reply
:iconusername-91:
Username-91 Featured By Owner Jan 6, 2015  Professional Filmographer
Simpsons rule the world! :lol:
Reply
:iconbobcarotte:
bobcarotte Featured By Owner Apr 8, 2014
Middle fingers
Reply
:icondynamoe:
Dynamoe Featured By Owner Feb 22, 2014
:iconbartsimpsonplz: You tell em, Home boy!
Reply
:iconi-love-bart-simpson:
I-love-Bart-Simpson Featured By Owner Dec 22, 2013  Hobbyist General Artist
1 of my fav moments from the simpsons movie 
Reply
:iconlongshot09:
longshot09 Featured By Owner Aug 28, 2013  Student Traditional Artist
This is how I reacted when I found out about SOPA.
Reply
:iconidraw4u-halloffame:
iDraw4U-HallofFame Featured By Owner Aug 24, 2013  Student Digital Artist
If you drew this drawing, I would like to ask you how you created that thick outline of Homer his body? By the way- love this one (and the Simpsons).
Reply
:iconcartoon56:
cartoon56 Featured By Owner Apr 25, 2013  Professional General Artist
this goes to 11
Reply
:iconyoung-shadow24:
young-shadow24 Featured By Owner Feb 7, 2013
i can't believ this, that was funny!
Reply
:icondavestud234:
davestud234 Featured By Owner Jan 30, 2013
:iconusuckplz:
Reply
:iconmetalheadrailfan:
metalheadrailfan Featured By Owner Jan 8, 2013
Favorite scene from that movie.
Reply
:iconporygon2z:
Porygon2z Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
homer seriously gave two middle fingers?!
its been awhile since i seen this movie
Reply
:iconkoala-sam:
Koala-Sam Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Artist
Haha one of my fave parts of the movie :D
Reply
:icontoothy36o:
Toothy36O Featured By Owner Sep 28, 2012
one of my favorite scenes from the movie.
Reply
:iconsexymexican123:
SexyMexican123 Featured By Owner Sep 5, 2012  Student Artist
I love this photo!!!
Reply
:iconviolethudson-18:
violethudson-18 Featured By Owner Mar 29, 2012
homer like 2 alll u haters out there fuck u haters lol jk love that part in the movie, when is the second movie cominn out cuz @ the end credits maggie said sequel wats the deal wit thatt
Reply
:icon93kt93:
93kt93 Featured By Owner Nov 10, 2011
that was one of my favorite parts of the simpsons movie!♥
Reply
:icon2000littlemonster:
2000littlemonster Featured By Owner Sep 10, 2011
this was like my favorite part of the movie
Reply
:iconlakedawg19:
Lakedawg19 Featured By Owner Aug 6, 2011
You fat bastard! Nobody gives me the double fingers and gets away with it!
Come on, Springfield, lets kick his ass while he slowly sinks away!
Reply
:iconseeker1000:
seeker1000 Featured By Owner Jul 24, 2011
lol
Reply
:iconhappycat-221:
Happycat-221 Featured By Owner Jul 17, 2011  Student Artist
i love that part on the movie
Reply
:iconterminator7000:
terminator7000 Featured By Owner May 20, 2011  Hobbyist Traditional Artist
yeah middle finger!!!
Reply
:iconulla-andy:
Ulla-Andy Featured By Owner May 11, 2011
Hehehe If you kill us now you wont know were the treasure is hidden!! What treasue? The Treasure if IMA Weiner. Ima Weiner? HAHAHAHAHA!!

Great image i love this scene too its great the simpsons could be so openly obscene for a change ^^
Reply
:iconleeroberts:
LeeRoberts Featured By Owner May 11, 2011  Professional Filmographer
kudo points for the quote recited there too
Reply
:iconchiqs09:
chiQs09 Featured By Owner May 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
ehheehehehe ^^ great one!
Reply
:iconxxi-destroy-naturexx:
xXI-Destroy-NatureXx Featured By Owner May 4, 2011   General Artist
LOL That was my favourite part XD
Reply
:icongo-a-green-a:
Go-a-Green-a Featured By Owner Mar 27, 2011  Hobbyist Writer
I should have mailed this picture to FOX for cancelling Futurama!
Reply
:iconmrcherryarts:
MrCherryArts Featured By Owner Mar 7, 2011  Student Filmographer
I love this movie :)
Reply
:iconnissangtrfan:
NissanGTRFan Featured By Owner Feb 10, 2011
so funny
Reply
:icontomzdomz:
Tomzdomz Featured By Owner Feb 8, 2011
Homer Says Fuck you litte losers of Springfield
FUCK YOU LITTE BASTARDS OF SPRINGFIELD
Reply
:iconlisalisa424:
LisaLisa424 Featured By Owner Jan 8, 2011
CLASSIC.
Reply
:iconkillerdanielx:
killerdanielx Featured By Owner Nov 30, 2010
well fuck you you too homer
Reply
:iconbbsevolear:
BBsevolEAR Featured By Owner Nov 28, 2010  Hobbyist General Artist
YYYAAAYYY!!!!!!!!!!!
THAT'S RIGHT HOMER!!!!!

FUCK THE WORLD(IMITATES HOMER)!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconziggykiryu-skwigelf:
ZiggyKiryu-Skwigelf Featured By Owner Nov 24, 2010  Student
Homer says FUCK YOU, SPRINGFIELD!!!
Reply
:icontdifan001:
TDIFan001 Featured By Owner Oct 16, 2010
xD I loved this bit of the movie :iconhomerplz:
Reply
:iconherorising:
HeroRising Featured By Owner May 11, 2010
This is soooo cool!!! Homer rocks! =)
Reply
:iconhaybaby212:
haybaby212 Featured By Owner May 9, 2010  Student General Artist
fave part this is so funny LOLZ
Reply
:iconfrancescakitty:
FrancescaKitty Featured By Owner Jan 28, 2010  Hobbyist General Artist
O YEAH SEE YA BITCHES XD Actually this is what I would have liked seen Homer saying that to the mob :D
Reply
:iconpsychodemonfox:
PsychoDemonFox Featured By Owner Dec 26, 2009  Hobbyist General Artist
Heh. Yeah, I remember that scene....
Reply
:iconfoxeaf:
Foxeaf Featured By Owner Aug 2, 2009  Student
I cracked up when i saw that part :rofl:
I still am ha ha xD

Amazing how they didn't blur it out :lol:
Reply
:icontalesofafox:
TalesOfAFox Featured By Owner Jun 9, 2009  Hobbyist Traditional Artist
oh yeah! with the rakes and arrows and stuff :XD:
Reply
:iconjosemanuel07:
josemanuel07 Featured By Owner Apr 7, 2009
Jajajajajajaja¡¡¡¡¡¡¡
Reply
:iconyeldarb86:
Yeldarb86 Featured By Owner Mar 17, 2009  Hobbyist General Artist
I keep laughing every time I think of this!
Reply
:iconlizdraws:
LizDraws Featured By Owner Mar 10, 2009   Traditional Artist
:finger:

XD;;; that was awesome X]
Reply
:iconpsycho-cookie:
psycho-cookie Featured By Owner Jun 17, 2008
lol yeah
from the movie :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 29, 2008
Image Size
58.8 KB
Resolution
600×489
Link
Thumb

Stats

Views
21,969 (13 today)
Favourites
564 (who?)
Comments
88
Downloads
6,627
×